Cumu prutegge i vostri apparecchi acustici

donna-è-omu-stà-fora-sotto-la-pioggia 1920x1080

Cum'è i prudutti elettronichi, a struttura interna di l'audioprotesi hè assai precisa.Dunque, a prutezzione di l'apparechju contr'à l'umidità hè un travagliu impurtante in a vostra vita di ogni ghjornu cù apparecchi acustici soprattuttu in a stagione di pioggia.

A causa di l'alta umidità di l'aria in a stagione di piovosa, l'aria umida hè faciule d'invade l'internu di u produttu, causendu u mildiu di e strutture di u produttu, a corrosione di u circuitu è ​​altri danni. In u risultatu, u pruduttu ùn pò micca. travaglià normalmente più.Ci sarà rumore, distortion o bassa voce è cusì on.It pò purtà à l 'ossidazione è currusioni di a struttura principale, è fà u pruduttu ùn pò travaglià più chì vi purterà grande perdita à i pazienti cù perdita di udizione.

Allora cumu pudemu prevene e cundizioni sopra quandu vene a stagione di piovosa?

Pudemu fà cum'è seguente per prutege i nostri apparecchi acustici è allargà a vita di serviziu di u pruduttu.

Prima, quandu toglie u pruduttu prima di andà in lettu di notte, duvete sguassate l'aspettu di u pruduttu, pulisce u foru di sonu cù una piccula spazzola, è poi mette in l'asciugatrice per asciucà.

Siconda, duvete esse sicuru di caccià a bateria in u pruduttu u più prestu pussibule una volta chì u pruduttu hè accidentalmente bagnatu da a pioggia.Hè significatu per taglià u putere è impedisce u chip brusgiatu da u cortu circuitu. Allora sguassate a zona umida è mette u pruduttu in u dispusitivu seccu per l'asciugatura.Se u pruduttu ùn viaghja micca bè dopu à seccu, hè necessariu di riparà.
Terzu, u pruduttu deve esse strettamente pruibitu da l'acqua.Per piacè togliete l'apparecchio acusticu quandu fate un bagnu o lavate i capelli.Dopu à lavà, fate asciuttu u canali di l'orechja prima di portà.A sudore deve ancu esse impeditu di entre in l'audioprotesi in l'estiu.
Quartu, Per piacè ùn mette u pruduttu in una forte luce di u sole o vicinu à u focu di cottura una volta chì u pruduttu hè invaditu da l'umidità o l'acqua, perchè l'esposizione à u sole accelerà l'invechjamentu di u pruduttu, a chjusura à u focu farà a deformazione di a cunchiglia di u pruduttu. .Ùn aduprate micca u fornu micru per deumidificà u pruduttu.U pruduttu hè un pruduttu elettronicu è u fornu micru brusgiarà u chip di u pruduttu.Utilizà un secadoru di capelli o un altru secadoru per coce u pruduttu pò ancu causà danni à l'audioprotesi.

Pò esse una cosa tediosa per mantene l'audiofonii luntanu da l'umidità. Ma hè impurtante per l'audioprotesi. Fortunatamente, lancemu un novu pruduttu impermeabile, vi aghjurnà puntuale.

Sò-i-mio-apparecchi acustici-impermeabile

Tempu di Postu: Dec-05-2022