U malu sonnu pò influenzà a vostra audizione?

微信图片_20230320155342

 

Un terzu di a vita di una persona hè passatu in u sonnu, u sonnu hè un must di a vita.A ghjente ùn pò campà senza dorme. A qualità di u sonnu ghjoca un rolu vitale in a salute umana.Un bonu sonnu pò aiutà à rinfrescà è allevà a fatigue.A mancanza di sonnu pò purtà à una mansa di prublemi di salute, cumpresa a perdita di memoria à cortu è longu andà, depressione, pressione alta, cambiamenti d'umore è cusì.Inoltre, secondu a ricerca, e cundizioni di u sonnu pò ancu influenzà l'audizione.Unu di i prublemi più cumuni hè l'acufene, è i casi severi ponu ancu accade una sorda subita.Parechji ghjovani pazienti sò generalmente un periodu di fatigue eccessiva prima di l'iniziu di l'acufene, cum'è u travagliu cuntinuu di l'overtime, a longa durata, u tempu di dorme ùn pò esse garantitu.Un studiu publicatu in u Chinese Journal of Clinical Sleep Medicine hà truvatu chì certi pazienti cun apnea di u sonnu anu avutu ancu prublemi di udizione.

 

In u passatu, l'infurmazione di a scienza populari ci hà fattu crede in generale chì i prublemi di udizione sò principalmente in u gruppu anziani, ma i prublemi di udizione sò diventati sempri più ghjovani.Sicondu i dati publicati da l'Organizazione Mondiale di a Salute, attualmente, circa 1,1 miliardi di ghjovani (trà 12 è 35 anni) in u mondu sò affruntati da u risicu di perdita di udizione irreversibile chì hà qualcosa à fà cù u stressful, fast-paced. stili di vita di i ghjovani.

 

Allora, per a vostra audizione:

1, Assicurà un sonnu adattatu, riposu regulare, prima per andà in lettu è prestu per alzà, quandu si verificanu disordini di u sonnu, u trattamentu medico hè necessariu puntuale.
2. Stà luntanu da u rumore, prutegge u vostru audience, purtava equipaggiu di prutezzione quandu u rumore hè troppu grande, o lascià puntuale.
3.Amparate à regulà l'emozioni, alleviate u stress è l'ansietà, è pigliate l'iniziativa di cercà aiutu prufessiunale quandu hè necessariu, cum'è cunsiglieri psicologichi, psichiatri, etc.
4. Mantene boni abitudini di vita, smette di fumà è di beie, è ùn pulite micca eccessivamente u canali di l'arechja.
5. Aduprate l'auriculare in modu adattatu, ùn porta micca cuffie per dorme.Ascoltà a musica à un voluminu di micca più di 60% per micca più di 60 minuti à volta.
6. Aduprate droghe raghjone è sicuru, evite micca di piglià droghe ototossiche per sbagliu, leghjite attentamente l'urdinamentu di a droga è seguite i cunsiglii di u duttore.


Tempu di Postu: Mar-20-2023