Tipi di apparecchi acustici: Capisce l'opzioni

Quandu si tratta di sceglie un apparecchio acusticu, ùn ci hè micca una soluzione unica per tutti.Ci sò diversi tipi di apparecchi acustici dispunibuli, ognunu pensatu per affruntà diversi tipi è gradi di perdita di udizione.Capisce i diversi tipi di apparecchi acustici pò aiutà à piglià una decisione infurmata nantu à quale hè u megliu per voi.

1. Dietro l'orechja (BTE) Hearing Aids: Stu tipu di apparecchi acustici si trova comodamente daretu à l'arechja è hè cunnessu à un muffa chì si mette in l'arechja.L'apparecchi acustici BTE sò adattati per individui di tutte l'età è ponu accoglie una larga gamma di perdita di udizione.

2. Apparecchi acustici In-the-Ear (ITE): Questi apparecchi acustici sò fatti apposta per adattà à a parte esterna di l'arechja.Sò ligeramente visibili, ma offre una opzione più discreta cumparatu cù i mudelli BTE.Gli apparecchi acustici ITE sò adattati per a perdita di udizione da lieve à severa.

3. In-the-Canal (ITC) Hearing Aids: ITC apparecchi acustici sò più chjuchi di i dispositi ITE è si adattanu parzialmente in u canali di l'arechja, facendu menu visibili.Sò adattati per a perdita di udizione da lieve à moderatamente severa.

4. Apparecchi acustici Completamente-in-Canal (CIC): L'audiofonici CIC sò u tipu più chjucu è menu visibile, postu chì si adattanu sanu à u canali di l'orechja.Sò adattati per a perdita di udizione da lieve à moderata è furnisce un sonu più naturali.

5. Invisible-in-Canal (IIC) Hearing Aids: Cum'è u nome suggerisce, i apparecchi acustici IIC sò completamente invisibili quandu sò purtati.Sò fatti apposta per adattassi in profondità in u canali di l'orechja, facendu l'opzione ideale per e persone cun perdita di udizione da ligera à moderata.

6. Receiver-in-Canal (RIC) Hearing Aids: L'audioprotesi RIC sò simili à i mudelli BTE, ma cù u parlante o u ricevitore pusatu in u canali di l'orechja.Sò adattati per a perdita di udizione da ligera à severa è offre una forma cunfortu è discreta.

Hè impurtante di cunsultà cun un audioprotesista per determinà u tipu di apparecchi acustici più adattati per i vostri bisogni specifichi.Fattori cum'è u gradu di perdita di udizione, u stilu di vita è u budgetu deve esse cunsideratu quandu sceglite un apparecchiu acusticu.Cù u tipu ghjusta di apparecchi acustici, pudete prufittà di una migliore udizione è di a qualità di vita generale.


Tempu di Postu: Dec-13-2023