Cumu si sente à portà apparecchi acustici

G25BT-apparecchi acustici5

UA ricerca mostra chìci hèmediu7 à 10 anni da u tempughjente avvistà a perdita di l'audizione à u tempu chì cercanu intervenzione, èdurantechìassai tempu a ghjente tollerà assai per via di a perdita di udizione.Sì tù o un membru di a famiglia esitate à ottene un apparecchiu acusticu, pudete avè qualchì incuraghjimentuda usentimenti veridi l'utilizatori sottu.

 

"Hà vintu'Ùn aghju micca rispondi prima quandu l'aghju chjamatu. Ma avà mi guarda in daretu ancu à dui o trè metri di distanza.Finalmente hà amparatu à chjamà babbu, mamma!"

 

--- Da una mamma 

 

Normalmente, un zitellu cumincià à vultà a so testa per truvà a fonte di u sonu à sei mesi.He o ella mostrarà un forte interessu in più soniquandu invechjaè associà e cose cù i soni.I zitelli è i zitelli cun perdita di udizione sò incapaci o solu parzialmente capaci di sente i soni, chì ponu affettà seriamente u zitellu.rena capacità di amparà a lingua è spiegà u mondu.A senteaiutipò aiutà a maiò parte di i zitelli cun perdita di udizione à sente u sonu nurmale, hè assai impurtante di cultivà a capacità di u zitelluofascoltaingè parlàing.

 

"I era quasi mairispondi à u telefonu perchè ùn pudia sentechjaru.Avà u sonu Bluetooth và direttamente à u mol'arechje, forte è chjaru. And dinùÙn aghju micca da preoccupari di e classi in linea ".

 

--- Da astudiente

 

A rete suciale muderna ùn hè più solu faccia à faccia, a cumunicazione in linea hè più còmuda è rapida.Risposta mancata, mishear, miscommunication, lasciate a famiglia è l'amichi à l'altru finale di u telefunu "ansious".A funzione di cunnessione diretta Bluetooth pò trasmette direttamente u sonu di u telefunu, u video à l'audioprotesi, migliurendu assai a chiarità di u flussu audio, convenientupercumunicazione in linea, riunioni, apprendimentu.

 

 

"Durante a riunione, aghju fattu finta di sente ciò chì ùn aghju micca intesu, chì mi face sentu stancu. Avà hè faciule à senteè Ùn aghju mai beworrnantu à e cose chì passanu sbagliatu à u travagliu ".

--- Da u persunale di l'uffiziu

 

 

 

 

A maiò parte di a perdita di l'audizione avanza lentamente, è cuminciate à capisce l'estensione di u prublema quandu ùn pudete micca sente cunversazione bè, affettendu u vostru travagliu o a vita suciale.Certi pirsunicù perdita di udizionesi ritirate gradualmente in u cantonu perchè ùn ponu sente chjaramente è anu a paura di a vergogna.O pruvate à sente, ma truvate chì l'ascoltu hè difficiule, faciule à fatigue. Ou tempu,it influenzasu sucialevita seriamente.

A senteaiutipò cumpensà a perdita di l'udito à tutte e frequenze,aiutà a ghjente àsente e voci chì ùn sò micca intesu per parechji anni, è sente a bellezza di a vita.

 

 

"Avete troppu imbarazzatu per participà à e persone perchè ùn li pudete micca sente chjaru quandu fora.I zitelli in a famiglia ùn volenu parlà assai perchè hè troppu difficiule di parlàcuntu.Avà aghju intesuaiuti, Aghju riunitu cù i mo amichi, parlu cù i mo figlioli dopu à u travagliu, è mi diverte ogni ghjornu ".

---Da un vechju

 

Sucialivitahè ancu impurtante per l'adulti anziani, è a perdita di l'audizione pò purtà à una cumunicazione ridutta cù l'altri, chì aumenta u risicu di solitudine, diprissioni, è ancu cascate è dimenzja.L'Aids acusticu pò fà a participazione normale di l'anzianieinfesta, a ricerca di passatempi, migliurà a qualità di vita in a vechja, hà un effettu pusitivu nantu à a salute fisica è mentale generale.

Apparecchi acustici G25BT3

Tempu di Postu: Feb-02-2023