Hè a sorda improvvisa hè una vera sorda?

Hè a sorda improvvisa hè una vera sorda?

 

 

L'investigazioni epidemiulogiche anu truvatu chì parechje varianti di u COVID ponu causà sintomi di l'orechja, cumprese a perdita di l'udizione, l'acufene, i vertigini, u dolore à l'orechja è a stretta di l'orechja.

 

 

Dopu à l'epidemie, parechji ghjovani è di mezza età inaspettatamente "sorda subitana" s'hè precipitatu di colpu in a ricerca calda, pensanu chì era una spezia di "malattia senile", perchè hè accadutu di colpu à questi ghjovani ?

 

 

 

 

Chì sintumu hè a sorda subita dopu tuttu? 

 

A sorda hè una sorda subita, chì hè una spezia di perdita di udizione neurosensoriale brusca è senza spiegazione.Nta l'ultimi anni, u nùmeru di persone cù a perdita di l'audizione brusca hè in crescita, cù una media di 40 à 100 persone in 100 000 face sta cundizione, cù una età mediana di 41. I manifestazioni cumuni sò i seguenti.

 

Di solitu accade da una parte

 

A perdita di udizione subita hè di solitu una perdita brusca di udizione in una sola orechja, è a probabilità di l'orechja manca hè più cà quella di l'orechja diritta, è a probabilità di perdita di udizione brusca in e duie ore hè più bassu.

 

Di solitu accadedi colpu

 

A perdita di l'audizione più brusca si trova in pochi ore o un ghjornu o dui.

 

Di solitu accumpagnatu da tinnitus

 

L'acufene si trova in circa 90% di a perdita di udizione brusca, è generalmente dura per un pezzu.Certi pirsuni sperimentanu ancu sintomi cum'è vertigini, nausea è duru di sente.

 

Di solitu a conversazione hè laboriosa.

 

A perdita di udizione brusca hè generalmente ligera è severa.Se ùn pudete micca sente chjaramente, generalmente solu una perdita di udizione ligera à moderata;Se ùn pudete micca sente, hè più seriu, a perdita di udizione hè generalmente più grande di 70 decibel.

 

 

Perchè ci hè una perdita di udizione brusca?

 

A causa di a sorda súbita hè un prublema glubale, ma ùn ci hè micca una risposta definita è standard per u mumentu.

 

In più di i gruppi di età media è anziani, u numeru di perdita di udizione brusca trà i ghjovani hà una tendenza evidente di crescita.I causi principali sò tali abitudini cattivi cum'è travaglià l'ora extra è stà tardi, utilizate cuffie à voluminu elevatu, è manghjà una grande quantità di alimenti malsani.

 

A perdita di udizione subita appartene à l'emergenza ENT, bisognu di vede un duttore u più prestu pussibule, u più puntuale u megliu!Circa u 50% di e persone tornanu à l'audizione normale in 24 à 48 ore di trattamentu

 

 

 

Per prevene a sorda brusca, fate attenzione à i seguenti boni abitudini.

 

Avete fumatu ?Avete fattu eserciziu?Avete manghjatu junk food ?Attaccà à una dieta sana, eserciziu bè è stà rilassatu pò aiutà à prevene e malatie circulatorii è a sorda improvvisa.

 

Attenti à a voce alta

 

Cuncertu, ktv, bar, sala di mahjong, cuffie... Dopu à un bellu pezzu, vi sentirete l'arechja chjappà ?Per l'esposizione constante à u rumore, ricordate di abbassà u voluminu, riduce a durata.

 

 cat-g6d2ca57d9_1920


Postu tempu: Apr-25-2023