Storie di Grandi-Ears

4 gwg

Zhongshan Great-Ears Electronic Technology Co., Ltd. hè stata creata in February 2016. Hè una impresa naziunale d'alta tecnulugia specializata in a ricerca, u sviluppu, a produzzione è a vendita di apparecchi acustici.Aderendu à u cuncettu di "tecnulugia innovativa, orientata à a ghjente", a cumpagnia ùn solu mette i clienti prima, ma ancu attribuisce una grande impurtanza à u cultivo è a cura di l'impiegati.

Lucy hè una zitella ordinaria di un paesi di muntagna remota.U so sognu hè di custruisce una nova casa per resiste à l'invernu friddu per i so genitori anziani in a so cità nativa.Tuttavia, cù l'avventu di l'epidemie, e fabbriche cinesi anu sperimentatu una forte calata di ordini, è parechji travagliadori sò stati custretti à riduce u so ore di travagliu chì portanu à i redditi più bassi.In u risultatu, parechje famiglie affruntà difficultà finanziarii.U sognu di Lucy pare ancu fora di a portata.Ùn avia altra scelta chè di truvà un altru modu.À questu tempu, Great-Ears hà datu una nova speranza.Great-Ears guarantisci ore di travagliu regulare per ogni impiigatu.Inoltre, a ghjente pò ancu sceglie u so propiu ore extra per aumentà l'ingudu extra.Durante u periodu difficiule di a pandemia, hè una sfida enormosa è duverebbe piglià più risichi per l'imprese per fà cusì.Ma Great-Ears hà fattu.Questa azzione di Great-Ears hà riscaldatu i cori di ogni impiigatu cù a so cura, cum'è un fasciu di sole in una nebbia.Più è i travagliadori cum'è Lucy ùn si preoccupanu più.U sognu di Lucy hè per esse realizatu.

Tom hè quellu di u manager di Great-Ears.Hà descrittu i so cinque anni in Great-Ears è cumu hè cresciutu da un riparatore in un attellu à un excellent manager."Ddu ghjornu, eru cunfusu annantu à a prumuzione. Aghju dumandatu à u mo capu perchè era statu sceltu. U capu m'hà dettu chì l'hà toccu assai quandu ellu mi hà trovu à travaglià assai dura per pulizziari l'attellu dopu chì l'altri sò andati in casa per a primavera. Festival. Sò sempre abituatu à fà queste cose. Era solu una piccula cosa ".Ellu surrisu è disse: "In seguitu, aghju fattu qualcosa di sbagliatu è ancu cuntradite a decisione di u capu davanti à tutti. Dopu, era assai arrabbiatu è culpèvule. Ma u capu era assai gentile per cunsulà mè. Ellu disse, tutti facenu sbagli. u modu, ma l'impurtante hè di amparà lezioni. Apprezzu a so pacienza cun mè. Hè per quessa ch'e continuu à migliurà ".


Tempu di pubblicazione: 13-10-2022