U periodu di adattazione di l'usu di apparecchi acustici

1

Pensate chì u mumentu chì mette un apparecchio acusticu, vi ricuperà u 100% di u vostru uditivu?

pensaci deve esse qualcosa di sbagliatu cù a vostra audizioneaiutiIf tu faci't sonu cù l'audizioneaiuti ?

In fatti, ci hè un apparecchio acusticusperiodu di adattazione.Quandu porta l'audiofoniu per a prima volta, hè spessu difficiuli di adattà bè cun ellu.Avete bisognu di un pocu di tempu per ricustruisce a vostra memoria auditiva è gradualmente abituate à portà l'audioprotesis.Stu prucessu hè chjamatu annunziuattivuperiodu.L'annunziuattivuU periodu pò varià da uni pochi di settimane à uni pochi di mesi.

Durante l'annunziuattivupiriudu, vi tocca à rializà picculi "obiettivi" à passàlu.

 

1. Abituatia sensazione di purtassiapparecchi acusticis 

Da un latu, avete da ammaistrà u modu di vestizione di senteaiuti.Cpurtendu orrettuhè a guaranzia dil'effettu di senteaiuti.À u listessu tempu, attenti à ùnfà apparecchi acusticicascà in terra quandu coglieoff.

Per d 'altra banda, inevitabbilmente pruducerà un sensu di discomfortquandu u canali di l'arechja hè subituaumentatu un apparecchio acusticu, o un tappu per l'orechja.

 

Coping strategia:

1. Per piacèsceglite di pusà nantu à u divano quandu portate o sguassate l'apparecchi acustici quantu pussibule, per evitarilusenteaiuti cascà nantu à a terra dura.

2. Aumenta lentamente a quantità di tempu chì porta à senteaiuti.Duranti ti primi ghjorni, u tempu di portà l'audizioneaiutiùn hè micca più di 1-3 ore.Pigliate l'apparecchi acusticiquandutusentu stancu.Allargà u tempu di vestizione ogni ghjornu finu à voiadattà à senteaiuti.

 

2.Abituatiu sonu diapparecchi acusticis

A senteaiuti sonu più naturali cum'èlutecnulugia sviluppata, ma sò sempre un pocu sfarente da u realesonu.A causa di a perdita di l'audizionepertantu tempu,u sonu chì sente pò esse"sbagliatu",cum'è usonuhè chjucu, o manca una certa frequenza.Vi sentu ancu micca abituatu à qualchì ritruvà sonudopu avè purtatu l'audizioneaiuti.

Coping strategia:

1. Ùn vulte micca u voluminu di u vostru apparecchio acusticu troppu altu in prima.2. Domicca spessuaghjustàsenteaiuti.Bperchè l'adattazione richiede u tempu.Gin generale,u tempu tràdueaghjustamentuu tempu ùn deve esse più cortu di una settimana.

3."Praticà" a comprensione di a lingua

Per certiutilizatori cunperdita di udizione per un bellu pezzuè hà fattu't indossa un apparecchio acusticos prima, ponu sente maMaghju'tcapisceu sonu, chì richiede una furmazione di ascolta progressiva.

 

Strategie di coping:

Continue à parlà à a vostra famiglia, continuate à leghje audiolibri, senti è amparà a pronuncia di e parolle, ricuperà u significatu.In più di praticà nantu à u vostru propiu, pudete ancu assistisce à alcune classi di riabilitazione per adulti è pratica cun un audiologu o prufessiunale.Hè cusìmaximizà u putenziale di senteaiuti.

 

Ci hè un modu per accurtà questuadattazioneperiodu?U periodu di adattazione varieghja assai da persona à persona.Salcuni utilizatorivuluntàadattà bè in uni pochi di settimane, mentri àutrivuluntàpiglià parechji mesi.A cosa più impurtante hè di portà appena quandu a perdita di udizione hè rilevata.In questu modu, u prucessu d'adattazione è a pratica seranu più faciuli.Ùn aspittà micca chì u dannu per arrivà à u puntu induve esige assai sforzu extra.

 

 

2


Tempu di Postu: Feb-28-2023