Cù questi casi, hè ora di rimpiazzà i vostri apparecchi acustici

Comu tutti sapemu, l'audioprotesi funziona megliu quandu u sonu currisponde à l'audizione di l'utilizatori, chì richiede una sintonizazione constante da u dispenser.Ma dopu à uni pochi d'anni, ci sò sempre qualchi picculi prublemi chì ùn ponu esse risolti da u debugging di dispenser.Perchè hè questu?

Cù questi casi, hè ora di rimpiazzà i vostri apparecchi acustici.

Cù questi casi, hè ora di rimpiazzà i vostri apparecchi acustici

 

Quandu u voluminu di l'audiò ùn hè micca abbastanza

E cundizioni di l'audizione ponu cambià cù u tempu.Se a vostra perdita di udizione hè fora di a gamma originale, u voluminu di u vechju apparecchiu acusticu hè "micca abbastanza", cum'è a ropa hè troppu chjuca per appiccicà i buttoni, pudete cambià solu à una dimensione più grande.A maiò parte di l'apparecchi acustici di l'orechja ponu risponde à i bisogni di l'udizione ancu di e persone cun perdita di udizione estremamente severa, mentre chì l'apparecchi acustici RIC ponu esse rimpiazzati cù un receptore diversu per risponde à i bisogni di a perdita di udizione più profonda.

 

Quandu a funzione di riduzzione di u rumore di l'apparecchio acusticu ùn pò più risponde à i vostri bisogni

Quandu certi persone cun perdita di udizione sceglienu l'AIDS per a prima volta, pò esse limitatu da u budgetu, a forma è altri aspetti, a scelta finale di l'AIDS sona bè in un ambiente relativamente tranquillu, ma ùn hè micca assai idea in u rumore. ambiente, lochi publichi, cumunicazione telefonu, fighjulà TV è cetara.

In questu casu, duvete cambià novi.

 

Quandu l'audiofonici anu più di cinque anni, a riparazione hè abbastanza caru

Quantu dura un apparecchiu acusticu ?A risposta abituale hè 6-8 anni, chì hè calculatu secondu u gradu di anziane di cumpunenti elettronici. Certi utilizatori anu bisognu di mantenimentu frequente per i so apparecchi acustici cù trè o quattru anni, ma alcuni anu utilizatu più di 10 anni chì sentenu sempre chì l'effettu hè assai bonu. , chì pò esse ligata à i seguenti fatturi.

 

 

1.serviziu ambiente

U vostru ambiente di vita hè più umitu è ​​polveroso?

Frequenza 2.Maintenance

Insisti à fà una semplice pulizia è mantenimentu ogni ghjornu?

Andate regularmente à a tenda per fà u mantenimentu prufessiunale?

tecnica 3.Clean

U vostru travagliu di pulizia di ogni ghjornu hè standard?

Ci sarà un self-defeating è danni à a macchina?

4.Differenze fisiologiche

Sò più prubabile di sudà è pruduce oliu?

Avete più cerumen ?

 

 

Suggeremu chì andate in a tenda regularmente per fà u mantenimentu prufessiunale, è dopu una revisione cumpleta quandu passa u periodu di garanzia.Quandu hà bisognu di riparazione, dumandate à u dispenser per valutà u costu.S'ellu ùn vale a pena di riparà, hè cunsigliatu di cunsiderà a sustituzione.

ascolta-2840235_1920

 


Tempu di Postu: Apr-03-2023